Ha idén tavasszal ismét kisüt a nap, a pilóta, a John Lennon és az 50-es, 80-as évek napszemüvegei lesznek legdivatosabbak. Az elmúlt éveket jellemző hatalmas márka jelölések végre eltűnnek (gondoljatok a sok hamisítványra is), mert a kiváló minőséget 2011-ben a feliratok hiányában is fel lehet majd ismerni.
1930-ban jelent meg a Ray Ban márka a legendás 3026 típusjelzésű pilótaszemüveggel, az Aviator-ral. A klasszikus darabot pilóták terveztek, de nagyon rövid időn belül népszerűvé vált a hétköznapi emberek körében is.
A cicaszem tavaly tavasz óta hódit. Az 50 években, az Álom luxuskivitelben című, Audrey Hepburn filmben vált igazán ismertté. A 2011-es darabokat a vékonyabb keretek és a még szélsőségesebb formák jellemzik.
John Lennon 1966-ban, a How I Won the War című film forgatásán egy olcsó, egészségügyi szemüveget kellett viselnie. A forgatás után azonban tovább hordta, így a kerek szemüveg személyiségének szerves részévé vált. Kevés arc típus van, amelyiknek a kerek szemüveg jól áll, de akár szeretjük, akár nem, John Lennon szemüvegben idén tavasszal biztosan többen jönnek velünk szembe az utcán.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.06.24. 21:26:51