Bikini kampány a tél közepén? Nos igen, hiszen egye többen utaznak a télből a nyárba és alig várják azt , hogy a szilvesztert is a tengerparton ünnepelhessék. A H&M üzletlánc idén felettébb költséghatékony megoldást választott új fürdőruhái reklámozásánál. A kampányban egy test jelenik meg nyolc különböző arccal. A retusálás nem sikerült valami jól és ezt sugallja, mintha a fürdőruhák csak egy méretben lennének kaphatók.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.