Info

Get Adobe Flash player


Sziasztok Blogolvasók!

Megtaláltátok a megfelelő blogot, ha érdekelnek a Sportok, a Cukiságok és ha szeretnél nyolc lépéssel előrébb járni a Divat terén mindenki elött! Remélem tetszik amit láttok és ne feledjetek naponta visszatérni az oldalamra!
Jó blogolvasást :)

Kapcsolat: stylebymyta@gmail.com

Hirdetés/Szponzor

Mit rejt a csomagolás?


Budapest, Hungary Local Weather

Címkék

2012 (1) agent provocateur (1) asb (2) celeb (78) Címkék (8) csináld (1) cukiság (159) divat (196) divathét (31) dr.dre (1) ételek (3) férfi (3) fonott frizura (1) gáz (2) gif (4) gombold (1) h&m (16) haj (4) hellókarácsony (7) húsvét 2012 (1) italok (11) kalauz (1) karácsony (2) mango (2) megan fox (1) ötletek (130) parfüm (3) party (9) politika (1) push up (1) q&a (2) rólam (21) r női divat 2013 (1) szabadidő (12) történelem (8) trend (57) újra (1) utazás (23) vásárlás (10) videó (1) video (154) zara (1) Címkefelhő

2011.09.21. 07:21 Myta

Piszkos trükk

...de hatékony megoldás sietős embereknek a zsúfolt jártán vagy peronon.

3 komment

Címkék: ötletek


A bejegyzés trackback címe:

https://stylebyme.blog.hu/api/trackback/id/tr423242560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.21. 11:01:10

Nem is olyan disznóság, de csak olyan országban működik, ahol hozzászoktak már a biciklistákhoz.
Én régen bicajjal jártam dolgozni át a városon, bicikliúton. (budai oldal, rakpart mellett). Állandóan tömve gyalogossa, főleg turistákkal, akik a "légyszike"-re nem reagáltak. A Magyarok sem, mert a forgalom zajától nem hallották, ahogy kiabálok.
Ezért vettem egy ilyen kis fém dudát gumilabdával, töfögni lehetett vele, elég jól szólt: mégsem hallották meg.
Akkor elmentem a bicikliboltba, és megláttam, hog ylehet kapni ilyen háromféle hangon szóló szirénát. Kilenc voltos elem kell hozzá. EZ KELL NEKEM, és felraktam a bicajra, a háromból az egyik valóban úgy szólt, mint a rendőrautó.
És akkor pont Szigetelés volt, én meg menné a Filatorigát mellett a bicikliúton, dehát gyalogok ezrei mint a birkák, nem akartam rossz érzést kelteni bennük, többen vannak megvernek, ezért csak ZSÓLTAM hogy "légyszi", és a tömeg nagy részébél működött is. Aztán ment előttem két lány, szóltam, hogy "légyszi", aztán hogy "hahó", aztán paraszosan hogy "HÉLLÁ!!", de semmit nem hallottak meg, és akkor közvetlenül a seggükbe tekertem, és OTT megnyomtam a szirénát. Hát amekkorát ugrottak, öröm volt nézni.
AZT kellett volna levideózni.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2011.09.21. 15:45:12

@Laci Today Magazin: Ez a kürtölő dolog legalább olyan udvariatlan, mint az alábbi srácok...www.youtube.com/watch?v=qfrqtZpkJGs

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.09.21. 16:24:34

udvariatlan AZ volt, hogy teljesenelfoglalták a bicikliutat, és kérésre sem vonultak félre.....
süti beállítások módosítása