Info

Get Adobe Flash player


Sziasztok Blogolvasók!

Megtaláltátok a megfelelő blogot, ha érdekelnek a Sportok, a Cukiságok és ha szeretnél nyolc lépéssel előrébb járni a Divat terén mindenki elött! Remélem tetszik amit láttok és ne feledjetek naponta visszatérni az oldalamra!
Jó blogolvasást :)

Kapcsolat: stylebymyta@gmail.com

Hirdetés/Szponzor

Mit rejt a csomagolás?


Budapest, Hungary Local Weather

Címkék

2012 (1) agent provocateur (1) asb (2) celeb (78) Címkék (8) csináld (1) cukiság (159) divat (196) divathét (31) dr.dre (1) ételek (3) férfi (3) fonott frizura (1) gáz (2) gif (4) gombold (1) h&m (16) haj (4) hellókarácsony (7) húsvét 2012 (1) italok (11) kalauz (1) karácsony (2) mango (2) megan fox (1) ötletek (130) parfüm (3) party (9) politika (1) push up (1) q&a (2) rólam (21) r női divat 2013 (1) szabadidő (12) történelem (8) trend (57) újra (1) utazás (23) vásárlás (10) video (154) videó (1) zara (1) Címkefelhő

2011.07.27. 13:38 Myta

Ismét kisütött a nap....

... egyből meg is jelentek a pénzes és "sportos" turisták a Balatonnál!

1 komment

Címkék: cukiság


A bejegyzés trackback címe:

https://stylebyme.blog.hu/api/trackback/id/tr713104279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.07.29. 11:31:09

mókás a bajuszos gördeszkás bácsi. Múltkor mentem haza a boltból görkorival.. megállni még mindig nem tudok, szóval a házunktól olyan 30 méterre már nem szoktam lökni magam, csak hazagurulok az úttesten, lejtős, és a házunk előttre szokott kifogyni a lendület. A múltkor még hátszél is volt: nem álltam meg, gurultam tovább, két házzal odébb álltam meg. Amikor bementem, asszony kérdezte, hogy mivan, nem volt valami, átmentem a másik boltba?
Kérdeztem hogymiért?
Hát mert látta hogy jövök, de nem álltam meg, hanem hogy tovább mentem.
"Ja csak nem tudtam megállni"
fél órát röhögött rajtam, céda!
süti beállítások módosítása