Info

Get Adobe Flash player


Sziasztok Blogolvasók!

Megtaláltátok a megfelelő blogot, ha érdekelnek a Sportok, a Cukiságok és ha szeretnél nyolc lépéssel előrébb járni a Divat terén mindenki elött! Remélem tetszik amit láttok és ne feledjetek naponta visszatérni az oldalamra!
Jó blogolvasást :)

Kapcsolat: stylebymyta@gmail.com

Hirdetés/Szponzor

Mit rejt a csomagolás?


Budapest, Hungary Local Weather

Címkék

2012 (1) agent provocateur (1) asb (2) celeb (78) Címkék (8) csináld (1) cukiság (159) divat (196) divathét (31) dr.dre (1) ételek (3) férfi (3) fonott frizura (1) gáz (2) gif (4) gombold (1) h&m (16) haj (4) hellókarácsony (7) húsvét 2012 (1) italok (11) kalauz (1) karácsony (2) mango (2) megan fox (1) ötletek (130) parfüm (3) party (9) politika (1) push up (1) q&a (2) rólam (21) r női divat 2013 (1) szabadidő (12) történelem (8) trend (57) újra (1) utazás (23) vásárlás (10) video (154) videó (1) zara (1) Címkefelhő

2010.09.08. 16:38 Myta

COCO BONGO

Szia Blog!

Nem érdekel a politika, nem nézek hírműsorokat, évértékelő beszédeket sem, ezért az ilyen típusú rendezvényekre sem járok. Élem az életemet a vidám kis mikrokörnyezetemben (egyelőre csak Tommival*) és a divat világában. Megpróbálom magamat a politikától távol tartani. A napokban azonban többet közlekedtem a városban és a politikai óriásplakátokról az utóbbi időben nagyon sok szürke impulzusok érnek. Jó, tudom, az ilyen plakátok a világ minden táján unalmasak és semmitmondók, na de ennyire? És miért csak az utólag korrigált vagy kidekorált plakátok lehetnek kreatívak? Mire kell ez a sok ismeretlen arc? Fel kell majd ismernem az egyes villamoson, ha szembe jön majd a polgármester jelöltem?
Egy párhuzamot azért felfedezek a bloggolás és a választási kampány között. Míg mi bloggerek az olvasók táborát szeretnénk növelni az év háromszázhatvanöt napjában, addig a pártok a szavazó táborúkat, de csak a választás előtti rövid időszakban. Tommi húzzuk fel a függönyt! Vigyázat, én is kampányolok! Természetesen magamért!* Tommi a cicám

5 komment

Címkék: politika


A bejegyzés trackback címe:

https://stylebyme.blog.hu/api/trackback/id/tr242280692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.09. 11:22:13

Tommi kapcsán már azt hittem én is lemaradtam vmiről! 8-)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.09.09. 11:22:48

Tommi kapcsán már én is kezdtem azt hinni, h lemaradtam vmirôl. :-)

Klimatis 2010.09.17. 10:57:46

MBP....Myta Blogger Pártja...:))

Jól cseng...szerintem :D

De...igen! lehet. " X "
süti beállítások módosítása