Info

Get Adobe Flash player


Sziasztok Blogolvasók!

Megtaláltátok a megfelelő blogot, ha érdekelnek a Sportok, a Cukiságok és ha szeretnél nyolc lépéssel előrébb járni a Divat terén mindenki elött! Remélem tetszik amit láttok és ne feledjetek naponta visszatérni az oldalamra!
Jó blogolvasást :)

Kapcsolat: stylebymyta@gmail.com

Hirdetés/Szponzor

Mit rejt a csomagolás?


Budapest, Hungary Local Weather

Címkék

2012 (1) agent provocateur (1) asb (2) celeb (78) Címkék (8) csináld (1) cukiság (159) divat (196) divathét (31) dr.dre (1) ételek (3) férfi (3) fonott frizura (1) gáz (2) gif (4) gombold (1) h&m (16) haj (4) hellókarácsony (7) húsvét 2012 (1) italok (11) kalauz (1) karácsony (2) mango (2) megan fox (1) ötletek (130) parfüm (3) party (9) politika (1) push up (1) q&a (2) rólam (21) r női divat 2013 (1) szabadidő (12) történelem (8) trend (57) újra (1) utazás (23) vásárlás (10) videó (1) video (154) zara (1) Címkefelhő

2010.08.26. 12:37 Myta

Salt ügynök és Myta ügynök ma ki után kémkedik?

Már hónapok óta vártam a filmet, kíváncsian és belelkesedve, hogy az általam is szépnek tartott Angelina Jolie mit fog alakítani a moziban a Wanted és a Mr. és Mrs. Smith után? Lehet, hogy ismét túl nagy elvárással ültem be a moziba, mert a film a címe ellenére kicsit sótlanra sikerült. Angelina egy durván agyonvert orosz ügynöknőt alakit, aki lebirkózik mindenkit, megállíthatatlanul rohan, kamionról-kamionra, pókemberként hét emeletet szökdécsel egy fehérházi liftaknában és télvíz idején csobban egyet a Delaware folyóban (sajnos éppen itt tűnt el a két magyar diáklány a nyáron).

A filmben azért azonosulni tudtam vele: talán a szőke haj nekem is olyan rosszul áll mint neki?  Myta pontszáma 8/10

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://stylebyme.blog.hu/api/trackback/id/tr142249299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Klimatis 2010.08.27. 09:53:42

ahogy nézlek...nyugodtan helyet cserélhetnétek...sőt! nem is tudom kinek kellene szólni a filmes világban?..:)))

memory of blasphemy 2010.08.27. 11:24:40

Kicsit olyan volt ez a beszámoló, mintha elővettem volna az exitet és elolvastam volna a legújabb filmek kritikáját még megnézésük előtt. Valami pozitívum biztos van a filmben, kár hogy az nincs leírva. Persze minden film nem sikerülhet jól, de azért teljesen rosszul se. Jómagam kevés filmet láttam tőle, de ezek után megnézném... csak hogy megkeressem benne azon értékeket amikért leforgatták, és tudjak pár jó szót is szólni róla. Biztos lehet.

alib 2010.09.01. 22:29:05

Mind két tojás, valóban! :D

adóhivatal 2010.09.06. 11:07:48

Teljes értékű és objektív összehasonlítást csak az összehasonlítandó személyek teljes alakos, de a részleteket is jól mutató aktfotójának alapos megszemlélése után vagyok képes elvégezni.
A.J.-ről már láttam ilyet.

Naaa...

micimacko007 2010.09.07. 16:39:54

hm en megneztem a saltot es semmi pozitivumot nem tudnam leirni a filmrol...szinesznokent ugyan ugy szeretem nagyon jo, story gaz ,elso pillanattol kezdve tudod mi lesz a vege kb, tul sok a nagyon primitiv akcio jelenet benne, tipikus amcsinak keszult film ahol meg az oroszt is ugy mutatjak be ahogy ok elkepzelik, feles vodkaval..nagyon primitiv:)

kerdesek05 2010.09.08. 19:41:41

nem áll jól a szőke. barnán tökéletesebb vagy:)

fingerbangs 2010.09.16. 06:55:37

szerelmes vagyok beléd myta
süti beállítások módosítása