Info

Get Adobe Flash player


Sziasztok Blogolvasók!

Megtaláltátok a megfelelő blogot, ha érdekelnek a Sportok, a Cukiságok és ha szeretnél nyolc lépéssel előrébb járni a Divat terén mindenki elött! Remélem tetszik amit láttok és ne feledjetek naponta visszatérni az oldalamra!
Jó blogolvasást :)

Kapcsolat: stylebymyta@gmail.com

Hirdetés/Szponzor

Mit rejt a csomagolás?


Budapest, Hungary Local Weather

Címkék

2012 (1) agent provocateur (1) asb (2) celeb (78) Címkék (8) csináld (1) cukiság (159) divat (196) divathét (31) dr.dre (1) ételek (3) férfi (3) fonott frizura (1) gáz (2) gif (4) gombold (1) h&m (16) haj (4) hellókarácsony (7) húsvét 2012 (1) italok (11) kalauz (1) karácsony (2) mango (2) megan fox (1) ötletek (130) parfüm (3) party (9) politika (1) push up (1) q&a (2) rólam (21) r női divat 2013 (1) szabadidő (12) történelem (8) trend (57) újra (1) utazás (23) vásárlás (10) video (154) videó (1) zara (1) Címkefelhő

2010.09.23. 13:17 Myta

Az idei második darázscsípésem

Szia Blog!

Tegnap hamarabb hazaértem, nagyon szép idő volt, le is mentem azonnal a közeli parkba egyet sétálni. Miután bementem a lakásba, hírtelen erős fájdalmat és szúrást éreztem a lábfejemnél. Lenéztem és egy szörnyűséges két centiméteres darazsat vettem észre a lábamnál. Éppen a méreganyagot fecskendezte a bőrömbe. Sokkot kaptam, össze vissza rugdostam, mint egy holdkóros, míg el nem pusztult. Még most is zsibog a lábam. Elég piros és csúnyán beduzzadt a csípéstől. Nem értem miért mondják azt, hogy a darazsak békés rovarok és csak akkor támadnak, ha fenyegetve érzik magukat. Szerintem igen agresszív rovarok, és akkor súrnak meg, amikor a kedvük tartja. Múltkor az autóban ültem bele egy darázsba. Iszonyú érzés volt! Az volt a szerencsém, hogy éppen egy kis mellékutcában jártam, könnyen félre tudtam állni és így nem okoztam közlekedési balesetet.

 
 
Egy ideje tartok a darazsaktól. Csak nekem van ilyen balszerencsém? Benneteket csípett meg már darázs?
 

4 komment

Címkék: rólam


A bejegyzés trackback címe:

https://stylebyme.blog.hu/api/trackback/id/tr862315586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akf22 2010.09.23. 22:21:17

Nekem az a tapasztalatom, hogy ha kiszivod, akkor kevesbe fog fajni. Persze, bizonyos testreszekhez elegge hajlekonynak kell lenni, hogy ki tudd szivni :).

Amugy szerintem csak ugy siman nem tamadnak a darazsak. De azert ha pl ram is ram akarna ulni egy orias, akkor en is be lennek tojva, es csipnek, szurnek meg minden :). A ladadnal meg valoszinu valamiert meg a labad neki, odaszallt kozelebbrol szemugyre venni, majd utana valamiert bepanikolt, es szurt.

Egyszer reges regen teniszpalyarol hazafele nem akartam kerulve menni, igy roviditettem. Egy keritesen at vezetett az ut, igy jott a maszas. Az akadaly nem volt hatalmas, ugy derekig erhetett, igy nem is igazan volt egy nagy kaland. Ahogy erkezek le a fure, erzem, hogy a hosszunadragomba belement valami. Lepek kettot, aztan jot egy szuro fajdalom... Gyorsan leesett, hogy egy darazs vagy egy mehe. Ereztem hogy repul tovabb, meg egy szuro fajdalom. Na mehe lehetoseg kilove, ez darazs. Iszonyatosan fajt. Pislogtam parat, hogy most mit csinaljak. Ket lehetoseg jutott eszembe, vagy lekapom a nadragom, es talan kirepul, illetve kozben meg parszor megbokod, vagy megprobalom elkapni nadragon keresztul. A nadrag levetel korulmenyes lett volna, meg utolag belegondolva erdekesen is nezett volna ki, ahogy valaki mint az orult, lehuzza a nadragjat a park kozepen. Tehat maradt a vadaszat nadragon keresztul. Mar nem emlekszem, hogy hanyadik de kb 3-4 csipes utan sikerult elkapnom, valahol a combomnal jart mar. Akkor mar nem sok minden erdekelt annyira fajt, igy osszeszoritott fogakkal, de kezzel roppantottam ossze.

Volt egy egesz nevelo hatasu esetem is :). Meg anno alatalanos iskolabol hazafele eppen bogyoval akartam megdobni egy lanyt aki tetszett nekem. Ugye hogyan is mashogy mutassuk ki a szeretete :)? Meg is lattam egy szep nagy bogyofurtot, megmarkoltam, kozben mar vizionaltam ahogy sebeszi pontossaggal celzok, majd talalok. A gond csak ott volt, hogy egy darazs eppen lakmarozott a bogyokbol. Igy a nagy vizionalas kozepedte nem nagyon figyeltem, es egyszer csak az agyamon atvillant egy fajdalom inger. Nem tul vidaman realizaltam, hogy kaptam egy jokora csipest az ujjamra. Mondjuk azert ahogy emlekszem annyira nem volt nevelo hatasu, csak jobban megsasoltam a bogyokat mielott odanyultam.

Kurt Lehnköinen 2010.09.23. 22:21:42

Elméletileg békés jószágok azok is (méhész vagyok), ilyenkor két dolgot tudok ajánlani kalcium (tabletta vagy fiola) illetve a jó öreg ecetes-vizes ruha, tudom irtó büdös de semlegesíti a "toxint".

Klimatis 2010.09.25. 11:23:12

..együtt érzek veled Myta..:(
Amióta agyon szurkált az első, azóta szégyen...de tartok tőlük. Nem kell lebecsülni a kis apróságot, rendesen el tud bánni az ügyfelével. Nekem a lábam ujja és a szandi közé keveredett és akkorát nyomott belém,,hogy levett a lábamról. Órákig ültem és alig tudtam pedálozni az autóban. Sajnos nagyon sokan vannak és kiszámíthatatlanok,,,ahogy észrevettem nagyon agresszívak tudnak lenni...nem kell érte semmit csinálni. Valószínű a munkahelyi stressz okozza..:)
A legrosszabb ha valaki allergiás rá. Egy jó ismerősöm belehalt. Mire hazaért az ellenszerért...fél óra sem kellett....ennyi volt. A ráülést elképzeltem,,,óvatosan ülj legközelebb az ülésbe..:)

Atisz 2010.09.28. 15:25:49

"Nem értem miért mondják azt, hogy a darazsak békés rovarok és csak akkor támadnak, ha fenyegetve érzik magukat"

Amiről te írsz azok a méhek... a darazsak nagyon agresszívak, ha rádszáll, nagy valószínűséggel meg is csíp.
süti beállítások módosítása